• Dit evenement is voorbij.

Jong Jazz Orchestra of the Concertgebouw (Jong JOC)

april 6 @ 14:00 - 16:30

Het Jong Jazz Orchestra of the Concertgebouw (Jong JOC) houdt jaarlijks een muzikale bootcamp. In één weekend wordt er een nieuwe jong talent-bigband gevormd. Vervolgens is die talentvolle formatie op een select aantal plekken in den lande te bewonderen. Het Jong JOC treedt zaterdag 6 april op in Kulturhus EGW in Epe.

Een weekend lang leren en repeteren, repeteren en repeteren. Maar natuurlijk ook een hoop plezier, jamsessies en masterclasses. Jaarlijks gaat een groep muzikale jongeren in de leeftijdscategorie van 12 tot 18 jaar aan de slag met het JOC. om zo de nieuwste jong talent-bigband te vormen. Jong JOC staat onder muzikale leiding van dirigent Chris Muller.

Het Jong JOC treedt jaarlijks zo’n zes keer op. Het eerste echte concert is op de Big Band Dag in Goor op 1 april. Dit optreden in Epe is het tweede optreden van het jaar. Zeer bijzonder dus!

Het Jong JOC speelt verder in het voorprogramma van het ‘grote’ JOC op 10 april in de Azijnfabriek, Den Bosch. Daarnaast spelen ze onder meer mee op het Keti Koti Kinderconcert op 30 juni in het Amsterdamse DeLaMar Theater. Maar 6 april dus ook in Epe! Dat evenement is een samenwerking met Jazz And More Comes To Town.

De voorstelling begint om 14.00 uur. Toegang is gratis. Kaarten zijn te reserveren via deze link.

april 6
Evenement Categorie: