• Dit evenement is voorbij.

Vocaal theaterensemble Foon presenteert: ‘Een zomerse zondag’

maart 2 @ 20:00 - 22:00

Vocaal theaterensemble Foon treedt zaterdag 2 maart op in Kulturhus EGW. Het ensemble Foon werkt met veel passie, discipline en enthousiaste volharding aan haar repertoire. Al hun werken hebben betekenisvolle inhoud. Ze gaan recht naar het hart.
Iets meer over de voorstelling op 2 maart? Voor de pauze brengt Foon het programma ‘Een zomerse zondag’. Dit gaat over stadsmensen die een dagje het platteland gaan beleven. Het is een onderhoudende, licht komische Pastorale over het behoud van het platteland. Alles wordt gebracht in een eenvoudige regie.
Na de pauze worden er diverse muzikale pareltjes uitgevoerd. Van een Ramses Shaffymedley tot Adèle.

De zangers en zangeressen van het ensemble Foon brengen de nummers altijd vrijuit en zonder partituur. Kort en goed: luisteren naar Foon, daar word je blij van.

Entreekaarten kosten 12,50 euro.

Datum:
maart 2